
Spædbørn med kolik under luppen i forskningsprojekt
Hidtil største forskningsprojekt om kiropraktisk behandling til spædbørn med kolik viser, at nogle undergrupper muligvis har effekt af behandlingen.
NOVAX’ journalsystem er et af de mest benyttede systemer blandt øjenlæger. Og med god grund. Foruden et godt samarbejde med leverandørerne til dine instrumenter, så kan systemet sættes op til at matche dine arbejdsgange og behov. Med vores unikke funktion, Procesregistrering, kan du spare op til 30 klik og lave en behandling i samme vindue. Derudover kan du tilpasse systemet lige efter dit ønske. På den måde får du bedre mulighed for at fokusere på behandlingen og dine patienter.
Tilpas dit journalsystem til dine arbejdsgange og spar tid. Med NOVAX’ journalsystem kan du selv opsætte vinduer og faner, så systemet kommer til at passe bedst muligt ind i din måde at arbejde på. Det betyder færre klik for at nå derhen, hvor du gerne vil, samt et bedre overblik, hvor du har samlet dé informationer, du gerne vil se.
NOVAX’ journalsystem er designet ud fra princippet om, at der skal færrest mulige klik til for at få overblik og registrere. Derfor kan du med vores system spare op til 30 klik og lave en behandling i samme vindue – gem fraser, diagnosekoder, ydelser og laboratoriekoder, så du fremover ikke skal gøre meget mere end blot taste ny relevant data ind.
NOVAX’ journalsystem integrerer med de mest benyttede og populære instrumenter og apparater til øjenlæger og andre specialer, og systemet journaliserer automatisk værdierne fra instrumenterne. Vi holder os opdateret og har et godt samarbejde med alt fra EKG- til ultralydsleverandører, og så laver vi kontinuerligt integrationer med nye instrumenter.
Intet andet sted har jeg oplevet i den grad at blive forstået i, hvordan min hverdag i klinikken er, og hvilke særlige behov det medfører. Menneskene bag NOVAX forstår det 100 % og oversætter det til IT-løsninger, der understøtter mine arbejdsgange optimalt.
"Supporten hos NOVAX A/S er hurtig og kompetent - det er rart!"
”Jeg har altid fået kompetent og hurtig hjælp.”
”Man bliver altid mødt med venlighed og kompetence og problemerne bliver løst med det samme”
Vores kunder udtrykker ofte begejstring for vores support, ligesom det er tilfældet i citaterne fra vores cases. Når der er behov for hjælp, så skal du have en kompetent supporter i røret, som kan og vil hjælpe dig til hurtigt at komme tilbage igen. Vores supportere har tilsammen over 30 års erfaring med vores system og er trænet til lynhurtigt at nå frem til løsninger på dit problem.
Og så er support til vores system gratis.
NOVAX’ journalsystem er blevet certificeret og godkendt af MedCom til at leve op til alle krav, der er til et journalsystem indenfor sundhed. FMK, kommunikation, afregning, blanketter, Min Læge App-integration – uanset hvad du har brug for, så har NOVAX’ journalsystem det. Og med vores system, kan du selv sætte det op i dit eget skærmbillede, så du får det bedste overblik.
Med SMS-modulet kan du advisere dine patienter om aftaler. Du vil opleve at få væsentligt færre udeblivelser og samtidig yde en god service til dine patienter. SMS'er bliver afsendt direkte fra systemet og kan sættes op til at fungere som en automatisk service.
Send et elektronisk spørgeskema ud på forhånd, så du er forberedt til konsultationen før, dine patienter dukker op. Du kan sende spørgeskemaer direkte fra systemet til patienten, og du definerer selv spørgsmålene.
NOVAX' journalsystem har et indbygget statistikmodul, som giver dig et overblik over klinikkens patienter og økonomi. Træk statistikker om lige præcis det, du har mest behov for direkte fra systemet. Vi har oprettet en lang række typiske statistikudtræk, som du nemt kan benytte med mulighed for flere.
Med IP-telefoni fra NOVAX vil I kunne tilbyde jeres patienter en bedre service, når de ringer ind. Hvis jeres kontaktpunkt i klinikken er optaget, vil patienten blive sat i kø. Når patienten kommer igennem, vil de dukke på jeres skærm med oplysninger, så I får det bedste overblik. Systemet er nemt at sætte op, og når I først har lært at bruge systemet optimalt, vil det være svært at undvære.
Hvis klinikken ikke allerede har en hjemmeside, så tilbyder vi en flot og moderne hjemmeside med eget domæne. Vi kan lave hjemmesiden for jer, hvis I finder dette mest belejligt, men ellers er det meget nemt at lave siden selv. Hjemmesiden er modulbaseret, så I hurtigt kan ændre og tilføje nye ting til siden.
Som kunde hos NOVAX A/S har du fri mulighed for at vælge, i hvor høj grad du vil beskæftige dig med klinikkens hardware. Du kan selv stå for indkøb af alt fra computere til telefoner og være en IT-chef med os som sparringspartner. Du kan også vælge den modsatte løsning og lade os tage os af det.
Du får med andre ord frihed til selv at vælge, hvor meget tid du vil bruge på jeres IT. Og hvis du ønsker det, kan NOVAX være din totalleverandør af alt IT.
NOVAX-systemet integrerer med en lang række af apparater, som ofte er en del af arbejdsdagen i jeres øjenklinik. I slipper for manuelle arbejdsgange, fordi værdierne fra instrumentmålingerne automatisk bliver journaliseret i NOVAX-systemet. Det betyder, at I kan foretage en konsultation uden at skulle notere målinger eller journalisere løbende.
Jeg havde arbejdet med ét system som vikar i klinikken i 2 år. I forbindelse med andre vikarjobs havde jeg kendskab til NOVAX og et andet system, som var blandt de mest populære blandt øjenlæger. Fra andre læger og personale, der havde kendskab til de samme systemer, hørte jeg, at de foretrak NOVAX. Det var derfor let for mig at vælge at skifte til NOVAX
En del af samarbejdet mellem os som systemleverandør og dig er, at vi holder os opdateret på gældende overenskomster for øjenlæger og andre specialer. Det gør vi for at sørge for, at du overholder gældende krav til drift af din klinik og kan arbejde bekymringsfrit.
Et journalsystem binder alle i klinikken sammen. Derfor har vi hos NOVAX A/S et stort fokus på at imødekomme krav og behov hos alt fra sekretærer til behandlere. Derfor har vi sammen med en række af vores sekretærbrugere designet patientindgangen og kalenderen, så det hele føles rigtigt. Derudover er patientjournalen optimeret til hurtige arbejdsgange og et godt overblik, der giver dig de nødvendige oplysninger til at træffe det bedste valg, uden at støje med unødvendig information.
NOVAX startede op med en mission om at hjælpe læger til at få et bedre overblik. I samarbejde med lægerne blev systemet udviklet ud fra deres behov.
Den historie er fundamentet for NOVAX A/S, og gennem 40 år i sundhedssektoren har den ikke ændret sig. Vores system bliver stadig udviklet i samarbejde med vores brugere, når vi holder møder med dem to gange om året.
Du tænker måske – det lyder godt, men jeg kan slet ikke overskue at skifte system.
Frygt ej. Vi hjælper klinikker med at skifte journalsystem på ugentlig basis, og ved derfor, hvordan du får den letteste overgang.
Vil du have en uforpligtende og gratis demonstration af systemet, så du kan vurdere, om det passer til jeres behov? Så giv os besked!
Vi kommer til jeres klinik og viser, hvordan NOVAX kan optimere jeres arbejdsflow. Vi viser, hvordan NOVAX-systemet kan tilpasses arbejdsprocesserne i netop jeres klinik - naturligvis på et tidspunkt, der passer ind i jeres travle arbejdsdag.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen - så kontakter vi jer angående tidspunkt for en demonstration af NOVAX-systemet.
Hidtil største forskningsprojekt om kiropraktisk behandling til spædbørn med kolik viser, at nogle undergrupper muligvis har effekt af behandlingen.
Offentlige og private fonde bør investere i etablering af befolkningslaboratorium, nu hvor smartphones, smartwatches osv. giver adgang til megen data, mener eksperter.
Susanne arbejder som Key Account Manager med fokus på de kommunale NOVAX-brugere, herunder PPR, sundhedsplejersker og misbrugsbehandlere. Hun har base på kontoret i Taastrup.