Support, hvor og når det passer dig
NOVAX Service Desk
I NOVAX Service Desk får du support til din NOVAX-løsning, mens du arbejder.
Service Desken er en online portal, hvor du kan søge i vores vidensdatabase på vejledninger og artikler, få overblik over driftstatus og se, hvor langt vi er med din sag.
Du kan oprette en sag, når du har brug for support, og NOVAX Supporten prioriterer at svare med det samme og hjælper dig effektivt og professionelt med at løse dit problem.
Du kan tilgå Service Desken fra NOVAX-systemet ved at trykke Ctrl + F1 eller ved at klikke på nedenstående knap.
Gå til Service Desk
NOVAX Telefonisk support
Som kunde hos NOVAX A/S kan du naturligvis få hjælp via vores supporttelefon.
Har du brug for hjælp til brug af NOVAX-systemet, svar på spørgsmål, der vedrører systemet eller oplever fejl, du gerne vil indberette, kan du kontakte vores supporttelefon:
Læge-kunder
Supporttelefonen: 86 210 211
Mandag-torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-15
Vagttelefon: 87 424 434 (hvis hjælpen ikke kan vente til åbningstid)
Hverdage kl. 7.30-19
Sundhedsplejersker og PPR-medarbejdere:
Supporttelefonen: 87 424 425
Mandag-torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-15
For mindre problemer, der ikke kræver akut hjælp, kan du trykke Ctrl + F1 i NOVAX-systemet.
Fjernundervisning for nye medarbejdere
Jeres nye medarbejdere kan få fjernundervisning i NOVAX-systemet. Undervisningen tager mellem 1 og 2 timer og foregår via TeamViewer samt telefonen.
Jeres nye medarbejdere skal være logget på NOVAX-systemet, og med en af vores kompetente NOVAX-konsulenter i telefonen får de vist NOVAX-systemet, dets funktioner og muligheder.
Med fjernundervisning for nye medarbejdere sikrer I, at jeres nye medarbejder får de bedste arbejdsgange fra starten.