
Familieiværksætterne er en succes
VIVE har evalueret kursusforløbet Familieiværksætterne, og rapporten viser klart, at projektet er en succes.
På denne side kan du få hurtig adgang til en række af de supportmuligheder, du har som bruger af NOVAX-systemet.
Er du endnu ikke NOVAX-kunde, kan du her skabe dig et overblik over, hvordan du som NOVAX-bruger kan få support med forståelse for din arbejdsdag.
Det vigtigste for os er, at din NOVAX-løsning hele tiden fungerer optimalt. Derfor hjælper vi dig med et smil, når du har brug for det.
Vi hjælper dig, uanset hvad dit IT-niveau er. Vores dygtige og dedikerede supportere kan hjælpe dig blandt andet via en online serviceportal, e-mail og telefon. Find mere information om de enkelte platforme herunder.
I NOVAX Service Desk får du support til din NOVAX-løsning, mens du arbejder.
Service Desken er en online portal, hvor du kan søge i vores vidensdatabase på vejledninger og artikler, få overblik over driftstatus og se, hvor langt vi er med din sag.
Du kan oprette en sag, når du har brug for support, og NOVAX Supporten prioriterer at svare med det samme og hjælper dig effektivt og professionelt med at løse dit problem.
Du kan tilgå Service Desken fra NOVAX-systemet ved at trykke Ctrl + F1 eller ved at klikke på nedenstående knap.
Du kan læse artikler, se videoer, dele viden og kommunikere med andre NOVAX-brugere i vores online Community.
Klik her for at gå til NOVAX Community for læger.
Klik her for at gå til NOVAX Sund Community for sundhedsplejersker.
Som nye kunder hos NOVAX A/S sørger vi for, at I kommer godt fra start i systemet gennem vores e-learning-platform.
Som kunde hos NOVAX A/S kan du naturligvis få hjælp via vores supporttelefon.
Har du brug for hjælp til brug af NOVAX-systemet, svar på spørgsmål, der vedrører systemet eller oplever fejl, du gerne vil indberette, kan du kontakte vores supporttelefon:
Læge-kunder:
Supporttelefonen: 86 210 211
Mandag-torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-15
Vagttelefon: 87 424 434 (benyttes ved brug for uopsættelig support)
Hverdage kl. 7.30-19
Sundhedsplejersker og PPR-medarbejdere:
Supporttelefonen: 87 424 425
Mandag-torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-15
For mindre problemer, der ikke kræver akut hjælp, kan du trykke Ctrl + F1 i NOVAX-systemet, hvis du er læge. Hvis du er sundhedsplejerske eller PPR-medarbejder, kan du sende en e-mail til sund@novax.dk.
Jeres nye medarbejdere kan få fjernundervisning i NOVAX-systemet. Undervisningen tager mellem 1 og 2 timer og foregår via TeamViewer samt telefonen. Jeres nye medarbejdere skal være logget på NOVAX-systemet, og med en af vores kompetente NOVAX-konsulenter i telefonen får de vist NOVAX-systemet, dets funktioner og muligheder. Med fjernundervisning for nye medarbejdere sikrer I, at jeres nye medarbejder får de bedste arbejdsgange fra starten.
Har du brug for hjælp, der ikke kræver øjeblikkelig telefonkontakt, kan du skrive en e-mail til os.
Som sundhedsplejerske eller PPR-medarbejder kan du skrive til sund@novax.dk.
Du vil så få et svar eller blive kontaktet så hurtigt som muligt.
Hvis du er tredjepartsleverandør eller samarbejdspartner og har spørgsmål relateret til NOVAX-software, kan du kontakte os på novax@novax.dk.
VIVE har evalueret kursusforløbet Familieiværksætterne, og rapporten viser klart, at projektet er en succes.
På sundhedstv.dk kan du finde pålidelig og overskuelig viden om diverse sundheds- og sygdomsrelaterede emner. Det er til gavn for borgere og patienter - og dig som sundhedsfaglig person.
Aflyttet på radio 24syv handlede den 15. september 2019 om udvikling af sundhedsløsninger med udgangspunkt i borgeren.