
NOVAX er certificeret som Great Place to Work
Hurra! Vi er blevet certificeret som Great Place to Work med flotte resultater!
På denne side kan du få hurtig adgang til en række af de supportmuligheder, du har som bruger af NOVAX-systemet.
Er du endnu ikke NOVAX-kunde, kan du her skabe dig et overblik over, hvordan du som NOVAX-bruger kan få support med forståelse for din arbejdsdag.
Det vigtigste for os er, at din NOVAX-løsning hele tiden fungerer optimalt. Derfor hjælper vi dig med et smil, når du har brug for det.
Vi hjælper dig, uanset hvad dit IT-niveau er. Vores dygtige og dedikerede supportere kan hjælpe dig blandt andet via en online serviceportal, e-mail og telefon. Find mere information om de enkelte platforme herunder.
I NOVAX Service Desk får du support til din NOVAX-løsning, mens du arbejder.
Service Desken er en online portal, hvor du kan søge i vores vidensdatabase på vejledninger og artikler, få overblik over driftstatus og se, hvor langt vi er med din sag.
Du kan oprette en sag, når du har brug for support, og NOVAX Supporten prioriterer at svare med det samme og hjælper dig effektivt og professionelt med at løse dit problem.
Du kan tilgå Service Desken fra NOVAX-systemet ved at trykke Ctrl + F1 eller ved at klikke på nedenstående knap.
Nye brugere i klinikken? Få dem i gang med det samme!
Med NOVAX Academy får nye medarbejdere hurtig adgang til vores e-læringsplatform, hvor man via video, tests og afprøvning i et demosystem bliver klædt på til at forstå og benytte NOVAX-systemet.
Det er gratis at tilmelde nye brugere.
Du skal blot sende os en mail på kommunikation@novax.dk, hvor du oplyser:
Så sørger vi for at få den nye medarbejder på platformen med det samme.
Som kunde hos NOVAX A/S kan du naturligvis få hjælp via vores supporttelefon.
Har du brug for hjælp til brug af NOVAX-systemet, svar på spørgsmål, der vedrører systemet eller oplever fejl, du gerne vil indberette, kan du kontakte vores supporttelefon:
Læge-kunder:
Supporttelefonen: 86 210 211
Mandag-torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-15
Vagttelefon: 87 424 434 (benyttes ved brug for uopsættelig support)
Hverdage kl. 7.30-19
Sundhedsplejersker og PPR-medarbejdere:
Supporttelefonen: 87 424 425
Mandag-torsdag kl. 8-16
Fredag kl. 8-15
For mindre problemer, der ikke kræver akut hjælp, kan du trykke Ctrl + F1 i NOVAX-systemet, hvis du er læge. Hvis du er sundhedsplejerske eller PPR-medarbejder, kan du sende en e-mail til sund@novax.dk.
Jeres nye medarbejdere kan få fjernundervisning i NOVAX-systemet. Undervisningen tager mellem 1 og 2 timer og foregår via TeamViewer samt telefonen. Jeres nye medarbejdere skal være logget på NOVAX-systemet, og med en af vores kompetente NOVAX-konsulenter i telefonen får de vist NOVAX-systemet, dets funktioner og muligheder. Med fjernundervisning for nye medarbejdere sikrer I, at jeres nye medarbejder får de bedste arbejdsgange fra starten.
Har du brug for hjælp, der ikke kræver øjeblikkelig telefonkontakt, kan du skrive en e-mail til os.
Som sundhedsplejerske eller PPR-medarbejder kan du skrive til sund@novax.dk.
Du vil så få et svar eller blive kontaktet så hurtigt som muligt.
Hvis du er tredjepartsleverandør eller samarbejdspartner og har spørgsmål relateret til NOVAX-software, kan du kontakte os på novax@novax.dk.
Hurra! Vi er blevet certificeret som Great Place to Work med flotte resultater!
Hidtil største forskningsprojekt om kiropraktisk behandling til spædbørn med kolik viser, at nogle undergrupper muligvis har effekt af behandlingen.
Offentlige og private fonde bør investere i etablering af befolkningslaboratorium, nu hvor smartphones, smartwatches osv. giver adgang til megen data, mener eksperter.