Med et NOVAX-journalsystem får I effektive arbejdsgange omkring de kroniske patienter på jeres behandlingscenter. I stedet for at bruge tid på manuelle arbejdsgange ved planlægning af behandlingsforløb for blandt andet gigt- og muskelsvindspatienter, kan I automatisere jeres forløb og derved spare tid på administrationen.
I er altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX-systemet. Vi kommer til jeres behandlingscenter, når det passer i jeres travle arbejdsdag, og viser jer, hvordan NOVAX kan sættes op, så jeres arbejdsgange bliver effektiviseret mest muligt.
Slip for manuelt at udarbejde behandlingsforløb i regneark! I NOVAX-systemet kan I lave automatiserede behandlingsforløb for jeres patienter, der bliver indlagt til behandling. Det er en unik funktion i NOVAX-systemet, som vi kalder forløbsudrulning.
Forløbsudrulning gør det muligt at udarbejde standardiserede længerevarende indlæggelsesforløb, som involverer flere faggrupper og ressourcer, såsom køkkener, bassiner og træningslokaler til behandling af eksempelvis gigtramte borgere.
NOVAX-systemet kan håndtere det antal forløb, som jeres behandlingscenter har behov for at arbejde med. Systemet kan sættes op, så der tages udgangspunkt i de diagnoser, som I arbejder med i jeres behandlingscenter. Forløbene kan herefter bruges standardiserede eller løbende tilpasses den enkelte patients behov, niveau og varighed af forløbet.
I NOVAX A/S har vi udviklet en unik funktion, som gør det muligt for jer automatisk at finde og booke sammenhængende tider med forskelligt fagpersonale. Vi kalder funktionen for multibooking.
Mange undersøgelser på et behandlingscenter involverer flere faggrupper som eksempelvis fysioterapeuter, ergoterapeuter og læger, som alle skal tilse patienten efter hinanden. Patienten skal i behandlingsforløbet også bruge diverse lokaler og bassiner, hvilket giver et større logistisk arbejde for jeres sekretær, som skal finde disse sammenhængende tider manuelt.
Multibooking-funktionen er fleksibel og kan udvides med det antal konsultationer og faggrupper, som netop jeres behandlingscenter arbejder med.
I NOVAX-systemet slipper I for manuelt at tilføje ydelser i journalen, når en patient kommer til et planlagt indgreb. Systemet kan sættes op, så det sker automatisk, når patienten ankommer til jeres behandlingscenter, og det frigiver tid, som I kan bruge på patienten og jeres faglige arbejde.
Med en NOVAX-løsning kan I sende kommunikation direkte til jeres patienters e-Boks fra journalsystemet. Vi var den første leverandør af journalsystemer, der integrerede med e-Boks, og det betyder, at I med en NOVAX-løsning får en e-Boks-integration, der er optimeret og afprøvet i praksis. Så kan i hurtigt, sikkert og billigt sende kommunikation.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
Undgå dobbeltbookinger ved at vælge en Exchange-integration mellem jeres Microsoft Outlook-kalender og NOVAX-kalenderen. Dermed kan I tage jeres kalendere med på farten, så I altid har overblik over jeres aftaler.
Jeres behandlingscenters administrative personale kan således booke i jeres Microsoft Outlook-kalendere, samtidig med at systemet automatisk sikrer, at aftaler overføres mellem de to kalendere, så disse altid er opdaterede.
Med en NOVAX-løsning får I en leverandør, der er familieejet. Det betyder, at vi selv beslutter, hvad vi prioriterer, og det gør en forskel for vores kunder. Vi har en tæt kontakt med vores kunder, og på den måde kan vi forstå deres arbejdsdag og optimere NOVAX-systemet, så det effektiviserer deres arbejde bedst muligt.
Både vores kunder og medarbejdere skal kunne mærke det særlige nærvær, det giver, at vi er familieejet. Det giver tilfredshed for alle parter.
Hos NOVAX A/S har vi mere end 30 års erfaring med kundeopstarter, og så vi ved, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Derfor har vi sammensat en opstartspakke, som gør det let at skifte til NOVAX-journalsystemet. Vi giver jer det bedst mulige udgangspunkt for jeres fremtidige brug af systemet.
Hvis du og dine kolleger vil vide mere om, hvordan det er at skifte til NOVAX-systemet, så klik herunder for at udfylde kontaktformularen. Så bliver I kontaktet, så vi kan aftale et tidspunkt, der passer i jeres travle arbejdsdag, hvor I kan få vist, hvordan NOVAX-systemet kan give jer en mere effektiv arbejdsdag.
Hvis du og dine kolleger er interesserede i at opleve, hvordan NOVAX kan optimere jeres arbejdsflow og lette jeres arbejdsbyrde, så kontakt os for at booke en gratis og uforpligtende demonstration af NOVAX journalsystemet. Her vil vi vise jer, hvordan NOVAX-systemet kan tilpasses arbejdsprocesserne på jeres behandlingscenter. Vi kommer og viser systemet på et tidspunkt, der passer ind i jeres travle arbejdsdag.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen og blive kontaktet af NOVAX A/S.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.