NOVAX-journalsystemet er specialdesignet til at effektivisere jeres arbejdsgange omkring de kroniske patienter. I stedet for at bruge tid på manuelle arbejdsgange ved planlægning af behandlingsforløb på tværs af fagpersonalet, kan I automatisere jeres forløb og spare tid på administrationen.
Du og dine kolleger er altid velkomne til at kontakte os for at få en uforpligtende og gratis demonstration af NOVAX-systemet, så I kan opleve, hvordan jeres arbejdsdag kan blive effektiviseret. Klik herunder for at kontakte os.
Det fælles medicinkort (FMK) er integreret direkte i NOVAX-systemet, hvorfra I logger ind med NemID. FMK giver mulighed for at kommunikere med den primære sektor på en sikker og effektiv måde.
Derudover kan I håndtere al medicinbestilling til både patienter og jeres sundhedscenter via FMK-modulet, og I kan se apotekernes udlevering af medicin til jeres patienter.
FMK-modulet har en integreret CAVE-funktion med advarsel, hvis I er ved at ordinere medicin, som den pågældende patient er allergisk overfor.
Medicinhåndtering opbevares i NOVAX-systemet i minimum 10 år, så I overholder GDPR-lovgivningen.
Med NOVAX-systemet får I en unik funktion i jeres journalsystem. I kan nemlig booke fagpersonale til behandling eller genoptræning på tværs af jeres faggrupper på jeres sundhedscenter. Vi kalder funktionen for multibooking.
I én arbejdsgang kan I booke læge, sygeplejerske, fysio- og ergoterapeut til jeres patienter, så I slipper for en masse logistik. Multibooking-funktionen er fleksibel og kan tilpasses netop den måde, I arbejder på hos jer.
I NOVAX-systemet kan I sende kommunikation direkte fra NOVAX til jeres patienters e-Boks. Det sparer jer tid og penge, og det er samtidig langt mere sikkert end at sende almindelig post. NOVAX A/S var den første leverandør af journalløsninger, der integrerede med e-Boks, og det betyder, at I får en integration, der er optimeret og afprøvet i praksis.
Med e-Boks-funktionen i NOVAX-systemet får I følgende fordele:
NOVAX A/S er en familieejet virksomhed, og det kommer vores kunder til gode. Det betyder nemlig, at vi selv bestemmer, hvad vi vil prioritere. For os er en tæt relation med vores kunder vigtig, fordi det gør os i stand til at udvikle og optimere NOVAX-systemet baseret på dialog og forståelse. Vi udvikler systemet, så det effektiviserer vores kunders arbejdsgange.
I mere end 30 år har NOVAX A/S leveret journalsystemet til sundhedssektoren, og vores system understøtter naturligvis diverse MedCom-standarder. Vi udvikler hele tiden systemet, så adresser på alle modtagere er korrekte for at sikre, at jeres sundhedscenter kan kommunikere sikkert med resten af sundhedssektoren. Det gælder blandt andet i forhold til henvisning af patienter til behandling, blodprøvetagning og vurdering af billedmateriale.
Med en NOVAX-løsning får I sikker og ensartet kommunikation, og det letter jeres arbejde.
Vi har mere end 30 års erfaring med kundeopstarter, og vi ved derfor, hvor vigtigt det er, at I som nye NOVAX-kunder kommer godt fra start. Derfor har vi sammensat en opstartspakke, som gør det let at komme i gang med at bruge NOVAX-systemet i jeres sundhedscenter.
Hvis I er interesserede i at vide mere om, hvordan et skifte til NOVAX foregår, så klik herunder for at læse om forløbet.
Hvis du og dine kolleger er interesserede i at få demonstreret, hvordan jeres arbejdsdag kan blive mere effektiv med en NOVAX-løsning, er I altid velkomne til at kontakte os for at få en gratis og uforpligtende demonstration af systemet. Vi kommer til jer, når det passer i jeres travle arbejdsdag og viser jer, hvordan systemet kan sættes op til netop jeres arbejdsgange.
Klik herunder for at udfylde kontaktformularen og blive kontaktet.
Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, siger du ja til at modtage:
Lyder det som noget for dig?
Så tilmeld dig vores nyhedsbrev ved at klikke ved det fagområde, der bedst beskriver dit arbejde. Du modtager nyhedsbrevet 4-6 gange årligt.