Processen

Grundigt forarbejde og god undervisning giver en vellykket opstart

Hvordan er processen?

Hvordan er processen?

Bag succes ligger grundig forberedelse

 

Her kan du læse om de enkelte trin i vores strukturerede og effektive opstartsproces. Vi forbereder os grundigt, så du nemt og hurtigt kan komme i gang med at bruge NOVAX-systemet. Foretrækker du at starte med at læse om andre lægers erfaring med NOVAX, kan du gå direkte til referencer her.


 

Inspirationsmøde

Hvis du er interesseret i NOVAX, vil første skridt være at booke et inspirationsmøde. Dette møde vil foregå i din egen klinik på et tidspunkt, der passer ind i din travle hverdag. Her vil du og dine ansatte få en systemdemonstration og høre mere om, hvad NOVAX kan tilbyde jer. Samtidig får vi også en mulighed for at lære jer bedre at kende, så vi er sikre på, at I får den helt rigtige løsning.

Kontakt os på tlf. 86 214 144 eller mail: salg@novax.dk.

Du kan også booke et inspirationsmøde her

 

En dedikeret opstartskonsulent

Hvis inspirationsmødet resulterer i en aftale, vil processen herefter blive overtaget af en konsulent fra vores NOVAX Lægeafdeling. Denne konsulent vil være tovholder på hele processen og vil planlægge opstarten, så den daglige drift i klinikken forstyrres mindst muligt.

 

Dataoverførsel

Hvis du allerede har en klinik, skal der ske en overførsel af det eksisterende patientdata. Mange kunder er helt naturligt bekymrede for denne proces, da patientdata udgør kernen i enhver lægeklinik. NOVAX har dog mange års erfaring med dataoverførsel - vi har et nært og godt samarbejde med de andre lægesystemer på markedet og gennemfører altid opgaven hurtigt, effektivt og uden at gå på kompromis med kvaliteten. Vi kan også rådgive i forhold til de forskellige muligheder for dataopbevaring og -sikkerhed.

 

Undervisning i klinikken

Når data er blevet overført, vil klinikken få besøg af en konsulent, der vil undervise i det nye system. På den første undervisningsdag vil klinikken være lukket for patienter. Konsulenten vil dog også være til stede den efterfølgende dag, så I kan afprøve NOVAX i faktiske hverdagssituationer. Hvis der er behov for yderligere undervisning, vil der desuden altid være mulighed for at arrangere en ekstra workshop.



Supporten er åben!

Skulle der efter opstarten opstå problemer med brugen af NOVAX, kan I naturligvis altid kontakte vores supportafdeling. På baggrund af opstartsundervisningen bør alle ansatte kunne manøvrere i de fleste hverdagssituationer, men det tager naturligvis altid tid at lære et nyt system at kende. Uanset hvilke spørgsmål I har, vil I hurtigt og professionelt blive hjulpet videre af vores dygtige supportpersonale.

Mød vores support her


NOVAX Community

NOVAX Community er vores online kommunikationsplatform, hvor du finder al relevant kommunikation fra NOVAX - og hvor du hurtigt og effektivt kan netværke og sparre med andre NOVAX-brugere i hverdagen.

Læs mere om NOVAX Community her

Omkring brug af cookies på NOVAX.DK

Vi bruger cookies til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Når du besøger Novax´ hjemmeside, anvender vi cookies til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Ønsker du ikke at acceptere cookies, kan du indstille din browser til automatisk at afvise cookies eller underrette dig, hver gang et websted anmoder om at gemme cookies. Benyt din browsers hjælpefunktion for at få flere oplysninger eller læs mere her >